نانوپرشین

جستجو در نانوپرشین:

×

نویسندگان

<>

پنل کاربری

>

درباره ما

    نرم افزار های کابردی و مفید, کم حجم با لینک مستقیم هستند

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 143
    بازدید دیروز : 81
    بازدید هفته : 260
    بازدید ماه : 2311
    بازدید کل : 134596
    تعداد مطالب : 136
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1

    Alternative content


تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
[ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

<-CategoryName->

نویسنده : پویان بازدید :991
نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ - Skype 5.1

تاريخ ارسال:یک شنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 1:4
دیدگاه ها:نظرات()
نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ - Skype 5.1

دانلود نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ - Skype 5.1

(دانلود اختصاصی از نانوپرشین)

بیشتر کاربرانی که اقوام یا دوستانی در خارج از کشور دارند، نرم افزار اسکایپ را میشناسند. از این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده میشود. این تماس از طریق اینترنت انجام میگیرد و هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد.

مهم ترین تفاوت نرم افزار Skype با نرم افزارهای مشابه، این است که میتواند بهترین کیفیت تماسرا حتی با سرعت پایین اینترنت فراهم کند. کیفیتی بسیار بهتر از تماس تلفنی. به این ترتیب میتوانید مکالمه ای بدون تاخیر و بدون هزینه با هر جای دنیا داشته باشید.

برای برقراری تماس با نرم افزار اسکایپ، باید هر دو طرف به اینترنت وصل بوده و این نرم افزار را نصب کرده باشند. اگر وب کم یا دوربین دیجیتال دارید و از اینترنت پرسرعت نیز استفاده میکنید، امکان برقراری تماس ویدیویی نیز خواهید داشت.

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :959
جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 23:17
دیدگاه ها:نظرات()
جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2


بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 با لینک مستقیم 

نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :819
نرم افزار فیلم برداری از صفحه بازی ها - Mirillis Action 1.9

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 22:46
دیدگاه ها:نظرات()
نرم افزار فیلم برداری از صفحه بازی ها - Mirillis Action 1.9

دانلود نرم افزار فیلم برداری از صفحه بازی ها - Mirillis Action! 1.9

 

(دانلود اختصاصی از نانوپرشین)

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

اما نرم افزار Mirillis Action مخصوص فیلم برداری از محیط بازی های درحال اجرا میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم هایی با کیفیت از صحنه های دلخواه در حین بازی تهیه کنید.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از ویدیوهای در حال اجرا در کامپیوتر خود فیلم برداری کنید. عملی که از بیشتر نرم افزارهای مشابه ساخته نیست !

 

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :842
ویندوز جدید 8.1 را رایگان دانلود کنید + راهنمای نصب

دسته: ویندوز ,,
تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 22:31
دیدگاه ها:نظرات()
ویندوز جدید 8.1 را رایگان دانلود کنید + راهنمای نصب

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نسخه 8.1 از ویندوز آبی روانه بازار شد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه رسمی آن را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد.در این نسخه سعی شده تا برخی از کمبودهای Windows8 را برطرف نماید تا محیطی کاربر پسندتر را ایجاد کند.

 

مهم‌ترین تغییرات در Windows8.1 عبارتند از:

بازگشت منوی شروع و قابلیت خاموش کردن رایانه

بوت مستقیم به حالت رومیزی

امکان استفاده از چاپگر سه بعدی

پشتیبانی از قابلیت بی‌سیم Miracast

اضافه کردن قابلیت‌های شخصی بیشتر به صفحه قفل

صفحه‌ قفل به عنوان قاب عکس دیجیتال

بازی جدیدی از مجموعه‌ی محبوب Halo در ویندوز8

برنامه‌ سلامتی و تناسب اندام، وضعیت شما را رصد می‌کند

اجرای هم‌زمان چهار برنامه و مشاهده‌ همه‌ آن‌ها

جستجوی رایانه شخصی خودتان و وب از یک جا

قابلیت «رادیو» شبیه به پاندورا

 

به روز رسانی خودکار برنامه‌ها

<A



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :1008
کشمکش محلی – Close Quarters Conflict

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 22:18
دیدگاه ها:نظرات()
کشمکش محلی – Close Quarters Conflict

دانلود بازی کشمکش محلی  Close Quarters Conflict با لینک مستقیم

نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر

کشمکش محلی   Close Quarters Conflict

توضیحات بازی: بازی Close Quarters Conflict یک بازی به سبک اکشن اول شخص تیراندازی میباشد که توسط شرکت  Groove Games در سال ۲۰۰۷ ساخته، منتشر و وارد بازار گردید. موضوع بازی درباره شرکت های خصوصی نظامی کوچکی می باشد که وارد دنیای کسب و کار شده اند به عنوان دولت های بزرگ چند ملیتی به صورت فزاینده و با انعطاف پذیری زیاد در طرح های امنیتی شرکت میکنند که با نام (PMCs) معروفند. شخصی با نام Darkrock بعنوان مدیر عامل این شرکت برای بستن قردادی بین المللی معرفی شده ماموریت او جهت آزادی گروگانهای خدمه سکوی نفتی میباشد که توسط دولت ونزوئلا به اسارت درآمده اند و …

 

 

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :881
شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 20:26
دیدگاه ها:نظرات()
شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2

 دانلود بازی شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2 با لینک مستقیم

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

توضیحات بازی: Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :1220
آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 19:59
دیدگاه ها:نظرات()
آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

دانلود فیلم های آموزش بدن سازی، همراه با رونی کلمن

(دانلود اختصاصی از نانوپرشین دانلود)

 

همه کسانی که در زمینه بدن سازی و پرورش اندام کار میکنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن (Ronnie Coleman) را میشناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است.

 

 

به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی میکنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.

 

 

در این مطلب از سایت نانوپرشین، مجموعه کاملی از فیلم های رونی کلمن را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی فیلم تمرینات، رژیم غذایی، و زندگی روزانه رونی کلمن است. در این فیلم ها مشاهده خواهید کرد که رونی کلمن چه میخورد، چه ساعتی میخوابد و بیدار میشود، چقدر تمرین میکند، و از همه مهم تر برنامه تمرینی وی چگونه است.

 

 

این فیلم ها عبارتند از:

Ronnie Coleman - On the Road (حاوی تمرین های اختصاصی رونی کلمن)

Ronnie Coleman - The Cost of Redemption (فیلم و مصاحبه های وی در باشگاه بدنسازی)

Ronnie Coleman - The Unbelievable (تمرینات حرفه ای رونی کلمن)

Ronnie Coleman - Training Video Relentless (مستند یک هفته زندگی با رونی کلمن)

 

 ین مجموعه کامل از فیلم های رونی کلمن، برای اولین بار در ایران توسط نانوپرشین منتشر شده است.

فیلم های تمرینات رونی کلمن، به بررسی نحوه انجام تمرین ها توسط وی میپردازد. رونی همیشه در باشگاه نزدیک خانه اش تمرین میکند. با اینکه او آنقدر ثروتمند است که میتواند باشگاه خانگی خود را داشته باشد، اما برای انجام تمرینات به یک باشگاه عمومی میرود و در کنار سایرین تمرین میکند.

 

 



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :848
نرم افزار ساخت درایو مجازی، ایمیج گیری از CD و DVD، و رایت ایمیج - Alcohol 120 v2

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 19:53
دیدگاه ها:نظرات()
نرم افزار ساخت درایو مجازی، ایمیج گیری از CD و DVD، و رایت ایمیج - Alcohol 120 v2

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی، ایمیج گیری از CD و DVD، و رایت ایمیج

Alcohol 120 v2

از بین نرم افزارهایی که برای ساخت درایو مجازی مورد استفاده قرار میگیرند، نرم افزار Alcohol 120% یکی از بهترین هاست. این نرم افزار علاوه بر امکان ساخت نامحدود درایو مجازی، امکان ایجاد Image از CD و DVD را دارد.

 

نرم افزار الکل 120 درصد حتی میتواند از CD و DVD های قفل دار نیز یک کپی به صورت ایمیج با فرمت ISO, IMG و سایر فرمت های استاندارد تهیه کند. سپس شما قادر خواهید بود این ایمیج را در درایو مجازی قرار داده و نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را بدون نیاز به دیسک اصلی اجرا کنید.



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :883
مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی - Google Chrome 27 Final

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 19:47
دیدگاه ها:نظرات()
مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی - Google Chrome 27 Final

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 27 نهایی

Google Chrome 27 Final

جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب گوگل کروم، یعنی Google Chrome 27 منتشر شد!

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم را دانلود کنید.



کروم نیز مثل فایرفاکس، بخش بزرگی از محبوبیت خود را به دلیل افزونه های پرکاربرد خود به دست آورده است.

یکی از نکات جالب توجه این است که بیشتر تیم های برنامه نویسی که در زمینه ساخت افزونه (Addon) برای مرورگرها فعالیت میکنند، تمام افزونه های خود را در دو نسخه منتشر میکنند. یکی برای فایرفاکس و یکی هم برای کروم. به همین دلیل است که بیشتر افزونه های محبوب، بین هر دو مرورگر مشترک هستند.



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:

نویسنده : پویان بازدید :897
نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.15

تاريخ ارسال:شنبه 19 مرداد 1392 ساعت: 19:39
دیدگاه ها:نظرات()
نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.15

نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین (مثل فیلم های یوتیوب و فیسبوک) اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید



می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات
این نظر توسط [Comment_Author] در تاریخ [Comment_Date] و [Comment_Time] دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
[Comment_Page]

[Comment_Form]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 14

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 136
کل نظرات کل نظرات : 4
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : [Online]
تعداد اعضا تعداد اعضا : 76

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 143
بازدید دیروز بازدید دیروز : 81
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : [Google_Day]
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : [Google_Yesterday]
آي پي امروز آي پي امروز : [Ip_Today]
آي پي ديروز آي پي ديروز : [Ip_Yesterday]
بازدید هفته بازدید هفته : 260
بازدید ماه بازدید ماه : 2311
بازدید سال بازدید سال : 9512
بازدید کلی بازدید کلی : 134596

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : [IP]
مرورگر مرورگر : [Browser]
سیستم عامل سیستم عامل : [Windows]
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما سایت تا به اینجا مفید بوده است ?

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

تبادل لینک هوشمند

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود